söndag 23 maj 2010

Regnig söndag!

Ibland är det lite skönt med regniga dagar - lite mindre måsten och lite mindre som man vill hinna med! Idag har det varit en sån dag. Vi hade planerat att greja en del hemma. Ja, jag kan inte göra så väldans mycket just nu, vilket är lite frustrerande, men jag kan iallafall göra liiiiite. Magnus hade planerat in årets första gräsklippning, lite målning av carport osv, men....
När vi vaknade stod regnet som spön i backen! Ja men vad bra, då kan man inte måla carport eller klippa gräs! Så vi åkte till Hedemora istället! Där hade butiken Blomsterstugan extra öppet idag, och dessutom med bra priser!


Mitt första men säkerligen inte sista besök där! Jag tog några bilder:


Ljuvlig butik! Gör ett besök där, om du får möjlighet! Jag blev då inte besviken!!

Kram kram kram kram kram kram

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, ja visst är det en ljuvlig butik med en massa saker man vill ha!!! Jag hann inte besöka dem i dag tyvärr men det blir ngn annan dag, de har extra öppet nästa söndag också! Vårhälsn fr Nordingården

Anonym sa...

Lilla söta, fina Mona - Du är bäst i hela världen! Dina barn har fått Världens Bästa Mamma! Pusss från en vän

Helena sa...

Hej! Den butiken ser ju helt ljuvlig ut, skulle gärna besöka den om jag fick chansen. Köpte du något? Helena

Maria sa...

Passar på att kika in här igen:) men tyvärr ingen uppdatering... Kanske bättre lycka nästa gång jag kikar in :)

Skicka en kommentar