söndag 20 december 2009

And the winner is........

Börjar med att säga att jag tycker det är så himla mysigt nu när vi fått snö! Vitt, vitt, vitt överallt, så vackert! Och julstämningen infann sig ungefär i samma stund som snön la sig som ett täcke över vårt vackra land. Att det är kallt gör inte mig så mycket, det gör det än mysigare att fixa hemma, mysa och tända massor av ljus!

Så till utlottningen....För en liten stund sen drog vi vinnarlotten här hemma! Det var Magnus som fick dra den, och det blev ......

Lillianna med bloggen TrädgårdsTankar!

Stort grattis till dig!

Maila mig din adress, så skickar jag lyktan så fort som möjligt! Är både du och jag snabba så kanske du hinner få den före jul:-)!


Tack alla ni som ville vara med och tävla om lyktan! Jag önskar er alla en mysig och kärleksfull Jul!!

Kramar!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Mona!
Tack för tävlingen och grattis till den lyckliga vinnaren!
Ha en trevlig julvecka:)

Kram Jenny

Unknown sa...

Ville bara kika in och önska dig en glad advent! Kram Petra

Lillianna sa...

Åhh så roligt!!! Vad glad jag blev!! Och fullständigt överraskad! Första bloggutlottningen jag vunnit!!!
Tack så jättemycket söta Du!!!

/Lillianna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till Lillianna, vilken fin julklapp. Det var en fin tävling du hade.
Julkramar
AnnaMaria

Gårdsromantik sa...

Visst är det härligt med all snö!

Grattis till vinnaren!

Kram Maud

Skicka en kommentar