tisdag 15 december 2009

Utlottning!

Idag har det snöat här i Dalarna! Efter en lång och mörk höst var det verkligen välbehövligt, allt blir ljusare och finare, och vi blir mycket gladare av det!! Iallafall blir jag det!

Så, nu tänkte även jag ha en julutlottning! Den här fina, antikbruna lyktan kan du vinna! Den är 45 cm hög och 18 cm bred och kommer från Caesar Collection!
Som vanligt gäller att du lämnar en kommentar till det här inlägget, då får du en lott! Länkar du med bild från din blogg får du två lotter! Lottdragningen sker nu på söndag, den 21. december kl 21.00!




Nu återstår bara att önska LYCKA TILL!!

Kramar och ha en trevlig kväll!

19 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Mona!
Vad kul med tävling, en sån fin lykta du lottar ut! Jag är gärna med o länkar såklart från mig!

Vad glad jag blev när jag såg att du sparat bilden från min tävling här till höger:)

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Vända blad sa...

Hej! Kul att du hittade tillmig och vill vara med och tävla =) Är gärna med i din tävling också och länkar såklart!
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gokväll Dalarna, här (Värmland) har det också snöat lite idag, precis så det blev vitt. Åh vilken fin lykta du lottar ut, superfin! Jag är gärna med, och länkar såklart.
Håller båda tummarna jättehåårt..
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Carin sa...

Hej Mona! Självklart vill jag var med och tävla om den fina lyktan! Ha en bra dag! Kram Carin

Anonym sa...

Vilken fin lykta! Den vill jag gärna vara med på utlottningen av. Har tyvärr ingen egen blogg, så det blir bara en lott, så får vi hoppas på tur!
Ha en trevlig jul!

Kram annette
jannoannette@hotmail.com

Millan sa...

Åh, så fin lykta! jag vill också vara med och tävla, och har även länkat med bilden i högerkanten på min blogg http://millanigulavillan.blogspot.com/

Helen sa...

Hej!
Vad kul att höra av någon från hemmaplan, jag kommer att titta in på din blogg då och då. Ja, Loftgården ligger i Djurås. Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar naturligtvis också.
Kram/Helen

Agnes och Vendela sa...

En sådan fin lykta skulle passa hos mig.
Länkar till dig och hoppas på lite tur!

Kram från Agneta

Unknown sa...

Vilken fin lykta vännen!
Såklart vill jag ha den och är med i din utlottning!

Kramar i massor!

Monkan sa...

Åh så fin !!! Den vill verkligen komma hem till min lilla koja och lysa upp tillvaron hemma hos mig.
Jag länkar till min hemsida såklart !
mvh monika
monika.westling@gmail.com

Lavande sa...

What a beautifull lamp! I Have to take a part in this lottery:)

Best regards!

Lillianna sa...

Vad fin! Jag är med, har länkat med bild på
http://tradgards-tankar.blogspot.com/

/Lillianna

Titti sa...

Hej
Jag vill gärna tävla. Så jag länkar ifrån min blogg & håller tummarna.

livet på utanäs sa...

Vilken fin lykta !

Du har så söta bilder på dina barn. Vi har också haft killar i huset (3 st) men nu är de utflugna ...

Ha nu en fin fin helg !
Kram Sussi O

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin lykta! =) Hoppas på tur...

Ha det bra!
// Nilla H
nillahall@hotmail.com

Anna Bergquist sa...

Klart man vill vara med och se om man har turen på en så fin lykta.
Hoppas på lite juletur!

Lotta Stråhl sa...

Lyktan är ju bara såååå fin! Klart jag vill vara med men med min tur kommer någon annan att bli lycklig.
Kram Lotta

plingan sa...

Wow, vilken fin lykta! Självklart vill jag vara med i din tävling och länkar omedelbart i min blogg!
Många kramisar och trevlig advent!

Pernilla

Maj-Len sa...

Vilken fin lykta du lottar ut. Vill gärna vinna den - håller tummarna!
Jag saknar blogg.
God Jul!

mlaymark@gmail.com

Skicka en kommentar