söndag 24 maj 2009

Jag lottar ut en bok!

Igår skrev jag om den fina boken jag fick hem häromdagen, Inred ute, och nu har jag beställt en till som jag tänkte lotta ut här! Jag är ju ny här i denna bloggvärld, och detta är ett tappert försök att få lite fler besökare att hitta hit, det vore kul!

Så, tävlingen om boken Inred ute startar nu, och pågår till 10/6 kl 24.00. För att delta vill jag att du lämnar en kommentar till det här inlägget, samt att du länkar till mig från din blogg, med bilden nedan. Har du ingen blogg går det givetvis också bra att vara med, då vill jag att du tipsar minst två vänner om tävlingen, kom ihåg att ange din mailadress i inlägget också!



Lycka till! Kram

Mona

48 kommentarer:

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Mona!
Va kul att du hittade in till mig och vill tävla! Tack för tipset om din utlottning! Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna en inspirerande bok! Länkar även såklart. Du har verkligen en hel drös med goa' killar. Har själv en 10 månaders så det var många igenkännande leenden när jag tittade på korten. Det är en riktigt mysig ålder!
Välkommen tillbaka!
Kram Maria

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg Du har! Men jag försökte skicka ett mail till Dig. Det går inte, för Du har angivit fel mailadress, bokstäverna står lite huller om buller. Dina barn är lika söta som Du!
Hälsningar
En vän

Unknown sa...

Hej vännen! Vad du är duktig att blogga, jag hinner inte med att läsa alla dina inlägg! Nu har jag iallafall läst ikapp ;-) Hoppas att min gudson nu mår bra och att tänderna kommer snart!
Om jag får vara med och tävla om boken så har jag länkat till dig :-)

Kram!!

Hagbacken sa...

Hej Mona, självklart vill jag vara med och tävla och förhoppningsvis ge dig en rusch med besökare..vet själv hur ivrig man var på att "komma igång" i början...(länkar)

Ha en fortsatt trevlig kväll, det lilla som är kvar....

Kram Linda

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill gärna vinna den fina boken och länkar längst ner på min blogg. N ska jag kika vidare här. Om jag skulle vinna finns min mailadress på min blogg.
Kram Lotta

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vilken fin blogg du har !!
Kraam Anette

Livingroom sa...

Vicken fin bok. Älskar böcker som denna. Mycket inspirerande. Deltar i utlottningen och länkar med bilden från min blogg.
-Lotta

Annas hus och hem sa...

Hejsan!
Vilken fin bok du lottar ut, klart jag vill vara med och ta chansen att vinna. Länkar naturligtvis. Kram Anna

Mojebarn sa...

Hejsan!
Vad kul med en Borlängeblogg till. Vilka söta ungar du har. Jag har själv en 08- Smulan.
Jag vill gärna vinna boken och har länkat.
/Mojebarn

Helena sa...

Självklart vill jag vara med och prova lyckan! Mysig blogg du har, den hamnar bland mina favvisar! Kram Helena

Lauras gård sa...

Oj, vilken vinst du har! En perfekt bok nu till sommaren då man vill pyssla ute. Jag länkar från min blogg och hoppas på tur! Kram Stina

Bloggullet sa...

Jag vill tävla och länkar i min blogg.
Kram

e-postadress; Nmarklund@hotmail.com

Elzie sa...

Välkommen in i bloggvärlden. Och naturligtvis vill jag hjälpa till att göra dig "känd", ha, ha. Att man samtidigt får vara med och tävla om en bok är ju inte helt fel.
Länkar till dig också.
Fina bilder du visar här förresten.
Kram Elzie

Susanne sa...

Hej och välkommen in i Bloggvärlden,en plats att njuta drömma och trivas..Många vänner man aldrig sett får man en helt fantastisk värld..Härlig blogg har du skaffat på kort tid och en massa goa ungar..Kika gärna in hos mig en stund..Självklart vill jag vara med i din utlottning och länkar dig självklart..Kram Susanne i fare

Hanna sa...

Hej Mona!
Kul att du hittade till mig!
Välkommen till blogglandia :) Jättefin blogg!

Nu kan du se bild på torkvindan hos mig ;)

Klart jag vill vara med och tävla om boken!
Länkar hos mig.

Ha d gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

Hejsan MONA ja så är det åter en blogg man faller litet för, har ingen egen men min dotter ger tipps, Mitt liv i Fare är hennes blogg. Ja jag blev ju litet nyfiken o här var det kul att tassa omkring, lycka till i fortsättningen med din fina blogg. Ja så var det ju en tävling klart man vill vara med Kram från en bloggtassare gun.mona@hotmail.com

Sofie sa...

Jättefin blogg du har! Deltar gärna i tävlingen om boken, exakt vad jag skulle behöva, lite trädgårdsinspiration!
Länkar från mig!

Anonym sa...

Vi håller på med trädgården och tar gärna emot lite inspiration från en bra bok! Yipsar mina vänner och hoppas på vinst! /Linda
linda_malmlund@hotmail.com

Lönnen 13 sa...

Hej! Kul med en ny blogg!
Är gärna med och tävlar,har länkat med bild.
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin bok du lottar ut. Klart man vill vara med och pröva sin lycka.
Länkar hit från min blogg.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Dalarna. Jag är gärna med och tävlar om din fina bok. Självklart ska jag länka.
Håller båda tummarna håårt...
Kram till dig
AnnaMaria

Clea sa...

Hejhej!

tips om hur man inreder utomhus? ja tack!!
(;

jag har länkat till tävlingen här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/may/10-juni-bok.html

Ha det bäst!
Kram Clea

evamar sa...

Den verkar vara skriven just för mig så den vill jag ha en chans att vinna. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/may/bok-10-juni.html

Maria sa...

Hallå! Vill jätte gärna vara med och tävla hos dig! =) Jag länkar också så klart=)
http://cupcake.blogg.se/?tmp=30201043

Anna sa...

Hej!

Har bläddrat i den boken och skulle väldigt gärna vilja ha ett eget ex. Har precis blivit husägare och har en tomt på 10 000kvm somjag gärna vill göra något trevligt av!

La luz del norte sa...

Jeg er med! Linker og varsler flere bloggere også. :) Den boken ser veldig fin ut! Takk for fin blogg!

Solrosa

ANNAANNA sa...

Jag vill gärna vinna boken.

Jag har skrivet ett inlägg i min blogg använt din bild och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/may/vinn-en-inredningsbok-for-tradgarden.html

Önskar dej en god start på den nya veckan.

MVH/ANNA

LindaH sa...

vilken kul vinst. klart jag är med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/may/bok-5.html

Maria, Jonas & Inez sa...

HEj

JAg är gärna med och tävlar :)

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/06/tavling_3851.html

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se(bravinster

Agneta sa...

Jag vill också vara med och tävla om boken. Trevligt att läsa din blogg, den återkommer jag till. Jag länkar i min blogg.

StinasLoppis m.m sa...

Hej en sån fin bok du lottar ut den skule va rolig att vinna. Jag länkar Kram /Stina

Lisa.L sa...

hej ! Jag vill tävla och länkar så klart =) mvh Lisa

Gilla Yoga sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, och länkar självklart på min blogg!

plingan sa...

Jag vill oxå vara med och tävla!
Håller precis på att planera förändringar i trädgården så den boken skulle ju passa perfekt :)
Ha en riktigt skön kväll!
Jag har såklart länkat i min blogg

Anonym sa...

Har blivit med trädgård för ett år sedan så denna boken skulle vara toppen..så jag tävlar

Anonym sa...

Lycka till med ditt fortsatta bloggande.
Har haft denna boken på min önskelista ett tag, så jag håller tummarna för lite tur i din tävling.
Har länkat.

Kram Sanna

r e b e c k a sa...

jag vill också gärna vara med och tävla!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/bok-inred-ute.html

info@annakarlsson.se

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där!
Kul att hitta en ny bloggare för mig.
Du är välkommen in till mitt "rum" också.
Naturligtvis vill jag vara med och vinna boken!
Spännande!
Ha en bra söndag
Carin
Länkar också!

Anonym sa...

Hej!
Hittade din blogg idag. Tack för at du inspirerar.
Boken ser jättetrevlig ut. Har inte sett den innan. Det finns säkert många bra tips i den.
Är gärna med och provar lyckan!
Ha en skön helg!
/Jeanette H.
jeanette.hultegard@home.se

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar :)
Har länkat i min blogg http://hansmunmotminhud.blogg.se/2009/june/tavla-tavla-tavla.html

Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Birgitta sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla hos dej och jag länkar med bild i högerspalten i min blogg.
Kram Birgitta
PS.
Jag har också tävling hos mej om du skyndar dej.

Lene-Therese sa...

Jag vill vinna boken till mamma och svärmor, de ska inreda ute båda två så de hade nog haft stor användning av den. :)

Är det några balkonger med i den? Funderar på att inreda min balkong som är ganska trist nämligen.

Här är min länk: http://lenetherese.blogg.se/tavlingsblogg/2009/june/tove-maud.html#comment

Dahlarna sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har!
Självklart vill jag vara med i din tävling! Jag har länkat enligt länken till denna kommentar.
Ha det så bra!

Fröken Eko sa...

Hej!

Dendär boken verkar ju vara jätteintressant! Speciellt för mig som håller på att försöka fixa iordning en trädgård till vårat rel. nyinköpta hus :)
Så jag är självklart med och tävlar!

Länkat har jag gjort i högra sidospalten på min blogg. jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Pysselmajan sa...

Boken ser väldigt inspirerande ut, jag är gärna med och tävlar om den!

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt din bild och länkat hit.
http://pysselmajans.blogg.se/2009/june/vinn-boken-inred-ute.html

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Är med och tävlar:)

Länkar här: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/06/10/1751619-bok/

Ha det bra/ malinskalberg@hotmail.com
mtl.bloggagratis.se

Skicka en kommentar