lördag 2 januari 2010

Tidningskorgen

Som jag skrev i tidigare inlägg stod ett besök på Norrgården på schemat idag. Det är inte tråkigt att gå där och titta, de har så mycket fint!
Den här fina korgen fick följa med oss hem och får nu agera tidningskorg! Jag gillar den skarpt! Och inte var den dyr heller!
En rund variant i samma stil blev också vår, men den har inte hittat sin rätta plats här hemma ännu, så den får jag visa er en annan gång.







Och nu vet jag också, efter lite efterforskningar, vilken kamera jag vill ha! Ingen systemkamera, jag tror att de är något för avancerade för mig. Men en Canon G11 Powershot tror jag skulle passa mig perfekt! Någon som har erfarenhet från en sån?
Tyvärr är den något för dyr för mig. Men jag har bjudit på en sån på Tradera idag. Kanske kanske, med lite tur, kan den bli min. Håll tummarna för mig nu! Jag längtar så efter att bli ägare till en bättre kamera, att lära mig ta finare bilder. Främst på mina barn men också på annat, förstås!

Någon rensning har det inte hunnit bli här hemma idag. Men nu när Linus somnat ska jag göra ett ryck och rensa i iallafall två av köksskåpen. De som är mest fulla i saker, de som man inte kan öppna utan att det ramlar ur en massa saker!

Senare ikväll blir det film och mys här hemma! Mys ni också, och må gott, alla godingar!
Kramelikram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar